Shoaquoovee87 Let’s pressure SBB to finally get real about enforcing the smoking restrictions at stations. The current situation is really disgusting for the non smokers who have to endure the smoke everywhere - it’s 2026 people !
Quutaifuess32 Der Bahnhof Horgen hat mehr Raucher jetzt als vor dem Rauchverbot! Und überall Zigarettenstummel!